Hejsan Allihopa 201646 &

Inläggets skrevs 2012-03-20 klockan 10:31:56 i kategorin Allmänt | 0 kommentarer

Jag vet, jag är fruktansvärt dålig på att hålla er uppdaterade. Men nu har alldeles för många nära och kära klagat så det är väl dags nu antar jag! Tyärr har jag absolut ingenting intressant att berätta mer än att jag har en hemsk huvudvärk just nu så jag ska stänga av datorn och sen gå och lägga mig ett tag. Hoppas att ni uppskattar att jag är tillbaka i alla fall!



Hejsan Allihopa 2019

Inläggets skrevs 2012-03-20 klockan 10:31:09 i kategorin Allmänt | 0 kommentarer

Då var denna måndagen snart slut. Det var en helt vanlig skoldag idag, inget speciellt alltså. Har varit halvt död sedan jag kom hem. Var så trött! Om jag orkar så ska jag nog ta igen lite den jag missade på mattelektionen idag. Var för trött för att kunna koncentrera mig. Dessutom så var det hemska ekvationer som bara gjorde mig ännu mer trött... Vilket deppigt inlägg det blev nu då, haha.



Välkommen till min nya blogg!

Inläggets skrevs 2012-03-20 klockan 10:29:18 i kategorin Allmänt | 0 kommentarer


















Jag kom till världen den 18 februari 1996 och fick namnet Matilda. Min fritid går åt till att träffa mina vänner, plugga, lyssna på Håkan Hellström och en till sak som jag verkligen brinner för. Fotografering. På bloggen visar jag bilder jag tar och skriver jag det jag känner för helt enkelt. Jag fotar ibland med min Nikon D90, men på senaste tiden har jag för det mesta använt min iPhone 4. Hoppas att du gillar bloggen!